السلام عليكم انا موظف بالحكومة ووالدي عنده محل اعلاف والرخصة باسم اخي الصغير لان والدي كان يعمل موظفا وهوا علي سن المعاش ... فؤجئت اليوم بجواب "إنذار أول" من الوحدة المحلية يخطرني بان هناك مبلغ "كبيير" متاخر يخص رسوم نظافة خاصة بالمحل لم تدفع ويطالب بالسداد ... الغريب في الامر انا الجواب موجه لي وانا موظف والرخصة ليست بإسمي من الاساس وانا أرفض دفع المبلغ الضخم مفيش حد من الوحدة جه طالب والدي برسوم نظافة للمحل من قبل ... ندفع نظافة للبيت والرسوم اللي بتيجي علي وصل الكهرباء والضرائب وكل شئ
سؤالي .. ماذا بعد الانذار الاول والثاني هل ستكون هناك قضية ؟؟ وهل ستشكل مشكلة علي كموظف ؟ ولو هناك قضية مش المفروض الورق بتاعهم اصلا غلط فكدا تسقط القضية ولا ايه بالظبط
وشكراا
سؤالي .. ماذا بعد الانذار الاول والثاني هل ستكون هناك قضية ؟؟ وهل ستشكل مشكلة علي كموظف ؟ ولو هناك قضية مش المفروض الورق بتاعهم اصلا غلط فكدا تسقط القضية ولا ايه بالظبط
وشكراا